ШЕТ ЕЛГЕ ШЫҒАТЫН САҚТАНДЫРЫЛУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА
  • Егер сізге шет елде шұғыл медициналық көмек қажет болса, не істеу керек?
  • Егер сіз сервистік компаниямен байланыса алмасаңыз және сізге шұғыл көмек қажет болса не істеу керек?
  • Егер сіз медициналық шығындарды төлеген болсаңыз, сақтандыру төлемін қалай алуға болады?

1. Егер сізге шет елде шұғыл медициналық көмек қажет болса, не істеу керек?

Сервистік компанияға (Ассистанс) сіздің полисіңізде (сертификатта), сондай-ақ жадынамада көрсетілген телефондар бойынша қоңырау шалыңыз және мыналарды хабарлаңыз:

  • тегіңізді, аты-жөніңізді;
  • Сіздің сақтандыру компанияңыз – «Халық» сақтандыру компаниясын;
  • сервистік компания операторы қоятын сұрақтарға жауап беріңіз.

Сервистік компания - Сіздің полисіңіздің бағдарламасына сәйкес сақтандыру жағдайы басталған кезде медициналық және өзге де қызметтер көрсетуді ұйымдастыратын «Халық» сақтандыру компаниясының өкілі.

Сақтандыру жағдайының басталғаны туралы сервистік компанияны уақтылы хабардар ету және медициналық қызметтерді алу үшін іс-қимыл тәртібін келісу маңызды! Сервистік компанияны хабардар етпеу және өз іс-әрекеттерімен келіспеу сақтандыру төлемінен бас тартуға әкелуі мүмкін.

  

ШЕТ ЕЛДЕ ҚЫЗМЕТТЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРАТЫН СЕРВИСТІК КОМПАНИЯЛАР:

Егер ТурКиЯДА болсаңыз:

FIRST ASSIST MEDICAL LIMITED STI

Тәулік бойғы CallCentre: +90 242 310 4444 

(Түркияда қалалық телефоннан қоңырау шалу-тегін)

WhatsApp: +90 544 506 8088

e-mail: info@firstassist.com.tr


Егер Сіз ТҮРКИЯДАН БАСҚА ӘЛЕМНІҢ КЕЗ КЕЛГЕН ЕЛІНДЕ БОЛСАҢЫЗ:

БАЛТ АССИСТАНС СЕРВИС

Тәулік бойғы CallCentre: +7 495 134 00 35, +7 401 260 52 74

Sms: +7 909 7765197

e-mail: claim@calltravel.eu

skype: baltassistans

website: www.travelfrog.ru

Елдер бойынша қосымша нөмірлер

(жергілікті байланыс тарифтері бойынша қоңыраулардың құны)

Польша: +48 22 188 12 99

Греция: +30 231 220 50 25

Болгария: +359 554 811 88

Египет: +20 1111 075 174, +20 1100 783 485

Израиль: +972 33 741 065


2. Егер сіз сервистік компаниямен байланыса алмасаңыз және сізге шұғыл көмек қажет болса не істеу керек?

Жақын маңдағы медициналық мекемеге хабарласыңыз, медициналық көмек шығындарын төлеңіз.

Алғашқы мүмкіндік болған кезде, бірақ медициналық көмекке жүгінгеннен кейін 3 тәуліктен кешіктірмей, сервистік компанияға немесе «Халық» сақтандыру компаниясына қоңырау шалып, сақтандыру жағдайы туралы хабарлаңыз.

Байланыс орталығы: +7 (727) 250 22 22

WhatsApp: +7 777 090 18 50

e-mail: info@halyksk.kz


3. Егер сіз медициналық шығындарды төлеген болсаңыз, сақтандыру төлемін қалай алуға болады?

Медициналық қызметтерді алған клиникадан мыналарды талап етіңіз және алыңыз:

  • расталған медициналық қорытындылар және тексеру нәтижелері;
  • Сіз жасаған төлемді растайтын құжаттар (инвойстар мен чектер).

ҚР-ға қайта оралған күннен бастап 30 (отыз) жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде «Халық» сақтандыру компаниясына шығыстарды өтеу үшін құжаттар топтамасын ұсыныңыз.

 

Біз сізге көмектесуге қуаныштымыз
Біздің мамандар кез-келген мәселені шешуге көмектеседі. Бізге қоңырау шалыңыз немесе қоңырау шалыңыз.
Қоңырауға қайта тапсырыс беру
797
ұялы байланыс
үшін тегін
Қазақстан Республикасының ұялы байланыс операторларының абоненттері үшін тегін қоңырау
Барлық сұрақтар бойынша WhatsApp-қа хабарласа аласыз