Компанияның автоматтандырылған жүйесіне келіп түскен хабарламаларды/хабарламаларды уақтылы тіркеу.
Сақтандыру төлемдерін жүзеге асырудың және өтініш берушілерге тиісті хабарламалар жіберудің, хаттарға, сұрауларға жауаптардың, анықтамалар берудің белгіленген мерзімдерін сақтау.
Сақтандыру/қайта сақтандыру шарттары мен ережелеріне сәйкес сақтандыру оқиғасы бойынша құжаттарды сапалы және уақтылы қарау.
Дағдылары:
БҚ-ны (MS Office) жақсы меңгеру.
Мамандық бойынша жұмыс тәжірибесі:
Сақтандыру саласында кемінде 6 ай тәжірибесі.
Білімі:
Жоғарғы заң, техникалық және/немесе экономикалық білім.