Авто сақтандыруды ONLINE  

 режимінде қайта рәсімдеңіз  + Бонустар

Сақтандыру төлемін қалай

ЖЫЛДАМЫРАҚ алуға болады?

ОНЛАЙН

автосақтандыру

Сіз үшін ең жақсы ұсыныстар
Барлық ұсыныстар
Барлығы қоса

Барлығын қамтитын ерікті кешенді сақтандыру бағдарламасы

Квартирный ответ

Көліктің нарықтық құнын сақтандыру

Толығырақ
Тәуекелдерді сақтандыру

Тәуекелдерді ерікті сақтандыру бағдарламасы

OSGPO

OSGPO көлік құралдары иелеріне арналған

Толығырақ
Сақтандыру жағдайы болды ма?
Сұраныс қалдырыңыз, біз сізге қайта қоңырау шаламыз
797
Немесе бізге қоңырау шалыңыз.
Ұялы телефоныңыздан тегін

«Халық» сақтандыру компаниясы

Сенімділік
Көшбасшылық
Кәсіби шеберлік
Соңғы жаңалықтар
Барлық жаңалықтар
«MINI CASCO» сақтандыру

- кінәсіз қарамастан өзара қорғау, біз 100000 теңгеге дейін төлейміз

- басқа жүргізушіден сақтандыру болмағандықтан, біз 100000 теңгеге дейін төлейміз

Бар-жоғы 100 теңгеге!

Сатып алу саясаты
МАҢЫЗДЫ: «Mini Casco» жарамдылық мерзімі полисті сатып алған келесі күннен бастап және Автокөлік жауапкершілігін сақтандыру полисінің әрекет ету мерзімі аяқталғанға дейін!
Сақтандыру жағдайлары
Сақтандыру төлемін қалай тез алуға болады?

Сақтандыру жағдайы туралы ақпаратты және құжаттардың көшірмелерін келесі тәсілдердің кез келгенімен жіберіңіз:

— веб-сайттағы WhatsApp чат арқылы www.halyksk.kz
— WhatsApp-та нөмір бойынша +7 777 090 1850
— электрондық пошта арқылы claims@halyksk.kz
және кеңседегі қарапайым қағаздардан гөрі сақтандыру төлемін ТЕЗІРЕК алыңыз.


Жол-көлік оқиғасы болған жағдайда не істеу керек?

1. Көлікті тоқтатыңыз, қауіпті шамдарды қосыңыз. Апаттың басқа қатысушыларымен жанжалдаспаңыз.

2. Жол полициясына (102) қоңырау шалыңыз, қажет болған жағдайда - жедел жәрдем (103), өртке қарсы қызмет (101), төтенше жағдайлар қызметіне 112 телефоны арқылы қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін, нөмір нөлдік баланспен ұялы телефоннан алуға болады).

3. Көлік құралын апат болған жерден, сондай-ақ апатқа байланысты заттарды қозғауға болмайды.

4. Жол полициясы инспекторының келуін күтіңіз. Жол полициясының жол-көлік оқиғасы туралы толық құжаттамасын, сондай-ақ автомобильге келтірілген барлық зақымдардың толық көрінісін тексеріңіз. Апатқа қатысқаны туралы куәлік алыңыз.

5. Мүмкіндігінше жол-көлік оқиғасын көргендерден байланыс ақпаратын алыңыз (автомобильдің атауы, мекен-жайы, телефоны, мемлекеттік нөмірі).

6. 3 жұмыс күні ішінде сақтандыру компаниясына жазатайым оқиға туралы хабарлаңыз. Ауызша сөйлесу кейін 72 сағат ішінде жазбаша түрде расталуы керек.

7. Автокөлік апаты салдарынан зақымдалған көлік құралын сақтандыру компаниясының өкілі тексергенге дейін сақтаңыз.

Апаттан кейін сақтандыру төлемін қалай алуға болады?

1. Апат болғаннан кейін 3 күннен кешіктірмей «Halyk Insurance Company» АҚ 797 телефоны арқылы хабарлаңыз (ұялы байланыссыз).

2. Сақтандыру оқиғасына өзіңізге ыңғайлы түрде өтініш беріңіз:

- электрондық пошта арқылы claims@halyksk.kz

- кез-келгенінде филиале СК Халык

3. «СҚ Халық» филиалына келесі құжаттарды тапсырыңыз:

1) Бенефициардың жеке куәлігі (көшірмесі).

2) Жарақат алған көліктің тіркеу куәлігі (көшірме).

3) Әкімшілік соттың заңды күшіне енген шешімі немесе сот үкімі немесе қылмыстық істі тоқтату туралы шешім (түпнұсқа).

4) Ақша алу құқығына сенімхат (түпнұсқасында ұсынылған) - иесі тіркеу куәлігіне сәйкес төлемді төлемеген жағдайда.

5) Ақшаны несиелеу бойынша банктік деректемелер (бенефициардың шоты туралы ақпарат) (төлемді банктік аударым арқылы алған кезде).

Өмірге немесе денсаулыққа зиян келтірілген жағдайда мыналар қосымша көзделеді:

1) Ауру туралы демалыс / босату туралы хат және т.б. (жазатайым оқиға салдарынан денсаулыққа зиян келтіретінін растайтын құжаттар).

2) Фискалдық, сату туралы түбіртектер (емделуге кеткен шығындарды растайтын құжаттар түпнұсқада)

3) Мүгедектік туралы анықтама.

4) Өлім туралы куәлік (нотариалды куәландырылған көшірме).

МАҢЫЗДЫҚұжаттардағы оқиғаға қатысушылардың тегі, көлік құралдарының тіркеу нөмірлері, оқиға болған күндердің жазылуының дұрыстығын тексеріңіз.

4. Келтірілген залалдың мөлшерін бағалауға өтінім беріңіз және зақымдалған көлік құралын «СҚ Халық» компаниясының өкіліне тексеруге беріңіз.

5. Сақтандыру талабын алуға өтініш беріңіз.

Сіз ұсынған құжаттардың сертификатын сақтандыру компаниясының мамандарынан сұраңыз.

Шетелде тәуелсіз туристпен жазатайым оқиға орын алса ше?

Сақтандыру жағдайы туындаған жағдайда, көмек алу үшін (жеке өзі немесе өкілі арқылы) сіз жедел түрде, бірақ 24 сағаттан кешіктірмей, Сервистік компанияға хабарласуыңыз керек (байланыс полисінің соңғы бетінде көрсетілген):

- «Balt Assistance Service» ЖШС-мен (Түркиядан басқа бүкіл әлем бойынша қызмет көрсету);

Тәулік бойғы көмек орталығының негізгі телефондары + 7 495 1340035, + 7 401 2605274

Туристік елдер үшін қосымша көп арналы нөмірлер (қоңыраулар құны - байланыс үшін жергілікті тарифтерге сәйкес)

Польша - + 48 22 188 12 99

Греция - + 30 231 220 50 25

Болгария - + 359 554 811 92, + 359 554 811 88

Египет - + 20 1111 075 174, + 20 1100 783 485

Израиль - + 972 33 741 065

Түркия - + 90 850 480 22 58

skype -  baltassistans (аудио байланысқа қолдау көрсетілмейді)

Электрондық байланыс: claim@calltravel.eu. Веб-сайт www.travelfrog.ru

SMS-хабарламалар: + 7 909 7765197. SMS жібергенде: аты-жөні, тұрғылықты елі, қала / қонақ үй, байланыс үшін телефон нөмірі (барлық кодтар мен кеңейтімдер көрсетілген) көрсетіледі.

 - ООО "First Assist" (Түркиядағы қызмет);

Негізгі телефон +90 242 310 4444 (Қалалық телефоннан қоңырау шалу тегін)

E-mail: Info@firstassist.com.tr

Сервистік компанияға хабарлағаннан кейін, сіз Сервистік компанияның нұсқауларына сәйкес әрекет етуіңіз керек.

Егер төтенше жағдайға байланысты немесе объективті себептермен сіз Сервистік компаниямен байланыса алмасаңыз, сіз дербес медициналық көмекке жүгіне аласыз және көрсетілген медициналық көмектің шығындарын төлей аласыз. Бұл жағдайда сіз немесе сіздің өкіліңіз:

- Сақтандыру жағдайымен байланысты шығындарды азайту үшін ақылға қонымды және қол жетімді шаралар қабылдаңыз.

- Сақтандыру оқиғасын құзыретті органдарда құжаттық тіркеуді қамтамасыз ету (оқиғаның сипатына байланысты, нәтижесінде сақтанушының денсаулығына зиян келтірілген немесе оның қайтыс болуы);

- Дереу, физикалық жағдайы мүмкін болғаннан кейін (медициналық көмекке жүгінген сәттен бастап 24 сағат ішінде, бірақ оқиға болған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей) Сервистік компанияға немесе сақтандырушыға хабарлаңыз.

Қазақстан Республикасына келгеннен кейін 30 (отыз) жұмыс күні ішінде Сізге сақтандыру төлемі туралы жазбаша өтінішпен Сақтандырушының кеңсесіне жүгінуіңіз керек:

сақтандыру полисінің түпнұсқасы (дубликат);

Сақтандырылушының диагнозы, медициналық көмекке жүгіну кезіндегі денсаулығының жай-күйі, жасалған манипуляциялар мен емдеу туралы ақпараты бар медициналық құжаттардың түпнұсқалары немесе ауру немесе денсаулықтың басқа бұзылыстары туралы медициналық құжат;

рецепттердің, шоттардың, медициналық қызметтерге ақы төленген түбіртектердің түпнұсқалары;

сақтандыру жағдайының басталу фактісі мен себептерін растайтын құжаттар

жол-көлік оқиғалары кезінде - жол полициясы / милиция актілерінің көшірмелері / түпнұсқалары;

үшінші тұлғалар зиян келтірген жағдайда - жәбірленуші ретінде тарту туралы қаулы;

өрт болған жағдайда - өрт актісі;

Қазақстан Республикасының және сақтандыру аумағы болып табылатын елдің мемлекеттік шекарасынан өту кезінде шекаралық бақылау белгілері бар сақтанушының шетелдік паспортының көшірмесі;

Сақтанушының / алушының жеке басын куәландыратын құжаттар және сақтандыру төлемдерін алу құқығы;

әуе және теміржол билеттерінің, сондай-ақ су немесе автомобильмен тасымалдау билеттерінің түпнұсқалары немесе көшірмелері;

сақтанушы қайтыс болған жағдайда қосымша мыналарды ұсыну қажет:

сақтанушының қайтыс болу себебі туралы мәліметтерді қамтитын заңнамалық немесе нормативтік актілерде көзделген құжаттардың көшірмелері (сот-медициналық сараптама қорытындысы, себептері көрсетілген қайтыс болу туралы куәлік);

қайтыс болу туралы куәліктің түпнұсқасы немесе көшірмесі;

Сақтанушының денесін репатриациялауды растайтын құжаттар: денені тасымалдау актісі - жүк 200, денені бальзамдау, мәйітті жеткізу, табыт құны, жерлеу рәсіміндегі компанияның қызметтері, консультациялық қызметтерді растайтын түбіртектер, түбіртектер.

Құжаттар мемлекеттік немесе орыс тіліне аударма агенттігінің мөрімен бекітілген аудармасымен қамтамасыз етілуі керек.

Барлық сұрақтар мен жауаптар
Сіз сұрақ қойғыңыз келе ме?