Инженер технической поддержки
Техникалық қолдау инженері

Негізгі міндеттері:

  • Service desk жүйесіндегі пайдаланушылардың өтініштерін өңдеу.
  • Пайдаланушыларға кеңес беру, пайдаланушыларға алғашқы қолдау көрсету және пайдаланушының өтініші кезінде өтінімді орындау.
  • Клиенттердің электрондық хаттары мен өтінімдерін өңдеу.
  • Пайда болған қателерді немесе проблемаларды диагностикалау.
  • Клиенттердің техникалық мәселелерін шешу.


Дағдысы:

  • Ат жабдығымен жұмыс істеу дағдылары.
  • Бағдарламалық қамтамасыз ету дағдылары;
  • Телефон, пошта, нақты қарым-қатынас және қашықтан басқару және әкімшілендіру арқылы байланыс, кеңес беру және пайдаланушыларға техникалық қолдау көрсету дағдылары.
  • БҚ құрылғылары мен перифериялық құрылғыларды, соның ішінде Wi-Fi маршрутизаторлары мен USB модемдерін орнату дағдыларын білу.
  • AVAYA, Yealink, CISCO IP телефония жұмысының принциптерін білу және түсіну.
  • Бұлтты басып шығару принтерлерінің жұмыс принциптерін білу және түсіну (қашықтан орнату).


Мамандық бойынша жұмыс тәжірибесі:

  • Осындай позициядағы 1 жылдан бастап жұмыс тәжірибесі.


Білімі:

  • Жоғары техникалық білім.
Жұмысқа өтініш беріңіз
Үлгіні жалғастыру
Түйіндемені және ілеспе хатты тіркегеніңізге көз жеткізіп, жіберу түймесін басыңыз.
Бөлім HR байланыстары