Service desk жүйесіндегі пайдаланушылардың өтініштерін өңдеу.
Пайдаланушыларға кеңес беру, пайдаланушыларға алғашқы қолдау көрсету және пайдаланушының өтініші кезінде өтінімді орындау.
Клиенттердің электрондық хаттары мен өтінімдерін өңдеу.
Пайда болған қателерді немесе проблемаларды диагностикалау.
Клиенттердің техникалық мәселелерін шешу.
Дағдысы:
Ат жабдығымен жұмыс істеу дағдылары.
Бағдарламалық қамтамасыз ету дағдылары;
Телефон, пошта, нақты қарым-қатынас және қашықтан басқару және әкімшілендіру арқылы байланыс, кеңес беру және пайдаланушыларға техникалық қолдау көрсету дағдылары.
БҚ құрылғылары мен перифериялық құрылғыларды, соның ішінде Wi-Fi маршрутизаторлары мен USB модемдерін орнату дағдыларын білу.
AVAYA, Yealink, CISCO IP телефония жұмысының принциптерін білу және түсіну.
Бұлтты басып шығару принтерлерінің жұмыс принциптерін білу және түсіну (қашықтан орнату).
Мамандық бойынша жұмыс тәжірибесі:
Осындай позициядағы 1 жылдан бастап жұмыс тәжірибесі.