Негізгі міндеттері:
- Сатып алу үшін қажетті құжаттар топтамасын қалыптастыру.
- Өткізілген сатып алу қорытындысы бойынша құжаттарды талдау.
- Шарттар жасасу, шарттық міндеттемелердің орындалуын бақылау және мониторингілеу.
- Төлем бойынша ілеспе құжаттарды өңдеу, төлемдерді жүргізу.
- Ішкі бөлімшелермен, филиалдармен байланыс.
- Тауарды жеткізу/қызмет көрсету мәселелері бойынша жеткізушілермен байланыс.
- Қажетті қызметтік жазбаларды дайындау.
Дағдылары:
- 1С бағдарламасын меңгеру.
- БҚ-ны өте жақсы пайдалану.
Мамандық бойынша жұмыс тәжірибесі:
Тиісті лауазымда кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі, АТ-да сатып алу тәжірибесі құпталады.
Білімі:
Жоғары білім, жақсырақ техникалық немесе экономикалық.