Әлемді көргісі келу - мақтауға тұрарлық. Алайда, басқа елде кез-келген нәрсе болуы мүмкін, ал жағымды демалыстан балбыраған турист әрдайым күйзеліске дайын емес. Zakon.kz сіздің қауіпсіздігіңізді қалай алдын-ала қорғау керектігін айтады.
30 шілдеде таңертең түрік Аланьясында демалушыларды тасымалдайтын шағын автобус жүк көлігіне соғылды. Оқиға орнында екі адам – жүргізуші мен гид қаза тапты. Автобус салонында біздің 12 отандасымыз болды. Қазақстан консулы Аланьяға келді.
ҚР СІМ қайғылы оқиғаның егжей-тегжейімен бөлісті:
"Қазақстанның 12 азаматының екеуі ауырлығы орташа күйде. Оларға ота жасалды, оларға барлық қажетті медициналық көмек көрсетіледі. Қалған 10 отандастың, оның ішінде төрт баланың жағдайы қанағаттанарлық, өмірлеріне қауіп төнбейді. Барлығының медициналық сақтандыруы бар".
Алайда, 31 шілдеде кешке қарай ведомство қайғылы жаңалықты хабарлады - зардап шеккендердің бірі қайтыс болды. Қаза тапқан ҚР азаматының ұлы Антальяға келді және қазір біздің дипломаттармен бірге. Оған барлық қажетті көмек пен қолдау көрсетіледі.
Қазіргі жағдайда туроператорлар өзін қалай ұстайды деген сұраққа жауап алу үшін біз "Туристік қамқор" қорының төрағасы Инна Рей жүгіндік. Ол: "қазір бұл мәселемен айналысатын болады", - деп сендірді.
"Бірақ ең бастысы, туроператорлар проблемаларды бірден шеше бастайды. Яғни, олар адамдарды эвакуациялауға дейінгі барлық процестерді басқарады. Сақтандыру жағдайының басталуын, сақтандыру қызметтерінің көрсетілуін бақылайды. Шындығында, жазатайым оқиға болған кезде онымен сақтандыру компаниялары айналысады. Туроператордың міндеті - барлық төлемдердің уақытында келуін қамтамасыз ету, барлық міндеттемелердің орындалуын бақылау, зардап шеккендер ештеңе туралы алаңдамауын қадағалау".
Ол сондай-ақ қазақстандықтың қайтыс болғаны туралы хабардан кейін қабылданатын шаралар туралы айтты:
"Сақтандыру компаниясы консулдықпен бірге барлық процедуралық мәселелермен айналысады. Сонымен қатар, қабылдаушы компания қазір ауруханада штаб құрды, барлық мәселелерді шешуге, туыстарымен байланысуға көмектеседі. Қазір әйел адамды операцияға әкетті -туроператордың өзі қосымша хирург, өте танымал маман тапты және өз есебінен әйелді құтқару үшін оны операцияға қосады".
Бұған дейін сарапшы – Түркиядағы өрттер аясында – редакцияға туристік фирмалардың өз клиенттеріне қалай қамқорлық жасайтынын түсіндірді. Апаттар болған жағдайда, оның айтуынша, көп нәрсе - қайда және не болды, пайдаланылмаған демалысты қайтару мүмкіндігі бар ма деген сияқты ұсақ-түйекке байланысты. Бірақ негізінен қызмет провайдерлері өз клиенттеріне адал қарайды.
Сақтандыру - нюанстар
Отандық сақтандыру компанияларының бірінің баспасөз қызметінің басшысы Юрий Долговтың айтуынша, шетелге өз бетінше барып, кейбір қазақстандықтар, егер қабылдаушы Тарап талап етпесе, сақтандыруды ресімдеуді елемейді. Нәтижесінде – сайып келгенде, соның ішінде шетелдік клиникаларда жоғары шоттар бойынша төлейді.
"Біздің азаматтарымыздың көпшілігі туристік агенттіктен жолдама сатып алып, "автоматы түрде" сақтандыруды алады - ол туристік жолдаманың құнына енгізілген. Сақтандырушымен сақтандырылушының пайдасына туристі міндетті сақтандыру шартын жасасқан көшпелі туризм саласындағы туроператор сақтанушы болып табылады, бұл ретте туристтің өзі сақтандырылушы болып табылады".
Білу маңызды! Бұл сақтандырудың қолданылуы өте шектеулі және ол тек шұғыл медициналық көмек көрсетуді қамтиды: